Der Pate (Abridged)

Der Pate (Abridged)

by Mario Puzo

Narrated by Christian Brückner

Abridged — 7 hours, 42 minutes

Der Pate (Abridged)

Der Pate (Abridged)

by Mario Puzo

Narrated by Christian Brückner

Abridged — 7 hours, 42 minutes

Audiobook (Digital)

$18.12
FREE With a B&N Audiobooks Subscription | Cancel Anytime
$0.00

Free with a B&N Audiobooks Subscription | Cancel Anytime

START FREE TRIAL

Already Subscribed? 

Sign in to Your BN.com Account


Listen on the free Barnes & Noble NOOK app


Related collections and offers

FREE

with a B&N Audiobooks Subscription

Or Pay $18.12

Overview

Ein Jahrhundertfilm. Eine Legende. DAS Buch über die Mafia - Don Vito Corleone, Oberhaupt der mächtigsten New Yorker Mafiafamilie, herrscht über das Netzwerk des New Yorker Untergrunds - dann wird er, weil er es ablehnt, ins Rauschgiftgeschäft einzusteigen, bei einem Attentat schwer verletzt und ein blutiger Bandenkrieg bricht aus, in dem sich Don Vitos Sohn Sonny beweisen muss. Doch der eigentliche Held der Geschichte ist Michael Corleone - im Film gespielt von Al Pacino.

Product Details

BN ID: 2940175249799
Publisher: Penguin Random House Audio Publishing Group
Publication date: 07/01/2006
Edition description: Abridged
Language: German
From the B&N Reads Blog

Customer Reviews